tetamu kehormat

Friday, September 11, 2015

Tangkapan 11.09.2015


















Thursday, September 10, 2015

Semakin dekat

Tak sangka dah. Tinggal seminggu lebih je lagi nak luang masa dengan kawan-kawan yang dah anggap macam keluarga selama 5 tahun. Lepas ni, kami semua terpisah, bawa haluan masing-masing. Jeles gak kat kwan-kawan yang tinggal dekat2. Boleh je nak jumpa bila-bila lepas ni. Aku lak di seberang laut. Sedihhh..

Sepatutnya ada dua bulan lagi kami nak luang masa bersama. Dua bulan ok! Tapi semua tu dah tinggal angan-angan, tinggal 2 minggu. Macam-macam kenangan & pengalaman yang aku takkan lupa. Serius taknak lupakan. Kenangan ukhuwah dengan kawan-kawan. Kenangan hidup di perantauan. Susah senang, suka duka, semua ada selama aku ada di bumi Ipoh ni.

In shaa Allah. Mungkin dah Allah tentukan, inilah rezeki kami, inilah takdir kami. Mungkin ada hikmah dengan apa yang berlaku. Aku berjanji aku berusaha untuk jumpa sahabat2 aku suatu hari nanti. Tak kisah la masa tu dah bawak bini+anak..hehehe.

Bak kata orang, setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Allah jauhkan aku dari kawan-kawan, dan beri aku peluang untuk jaga mak ayah aku, sentiasa dekat dengan diorang. Tiba masa untuk berbakti kat mak ayah.



K-TESLians family

SK Sauk terbaik


Tuesday, September 8, 2015

Sidek Canopy

Sidek Canopy (Sidek Brothers)
1M4U 6554
Chassis: Hino RM2KSKA
Engine: Hino K13D
Coachbuilder: SKSBus Malaysia Sdn Bhd
Model: E128i

Ekzos penanda untuk penggemar chassis keramat

Apple Spray di mana2


Meteor Travel

Meteor Travel and Tours Sdn Bhd

WXV 6613
Chassis: SKS CP11-LW (Lemang)
Coachbuilder: SKSBus Malaysia Sdn Bhd
Model: E128i



Sebab chassis ni digelarkan 'lemang' oleh geng2 MBTE..ekzos beliau

BLJ 6613
Chassis: Hino RK1JSLL
Coachbuilder: Pioneer Coachbuilders Sdn Bhd
Model: Dragoes 2



Geng2 MBTE jugak


Tuesday, September 1, 2015

Tnah Global Resources

Tnah Global Resources
AHG 9799
Chassis: Nissan UD JA452S
Coachbuilder: Scomi Engineering Bhd



Action Research Seminar 2015

InsyaaAllah, esok dah mula pembentangan seminar kajian tindakan (action research) untuk bebudak IPG Ipoh batch 2012. Turn aku pun esok, sesi pertama.

Didoakan semoga semuanya berjalan lancar. Semoga apa yang telah kami usahakan selama ni membuahkan hasil. Lepas seminar, sedia untuk hardbound, pastu proposal pulak. Semua dalam masa yang agak singkat.

Bak kata pensyarah, sabar. InsyaaAllah ada hikmahnya.

Harini siap sedia untuk esok. Ummi aku suruh datang kenduri anak sedara dia arini pun aku terpaksa tolak. Maaf ye ummi. Ada hal yang lebih penting nak diselesaikan. Lepas bentang esok kena sedia montaj pulak lagi. InsyaaAllah untuk kali terakhir ni, aku akan cuba yang terbaik. Moga takde dah dugaan2 sebelum ni. Dah cuba nak elak, tapi tetap datang.

Semoga berjaya Unit K IPG Ipoh. Doakanlah urusan kami dipermudahkan dan mampu mencapai kejayaan.