tetamu kehormat

Friday, March 20, 2015

Game vs Awek

Tengah aku scroll kat FB, terjumpa gambar ni. Haha.

Kenapa aku post gambar ni? Sebab aku teringat perangai aku yang dulu. Kelentong cik adik demi nak main game ngan member. Yela kalau tak camtu takde cara lain nak main game. Haha. Kalau bagitau terus terang nak main karang, leh jadi perang dingin dua tiga hari. So, amik jalan mudah, menipu.

Takpe la tu dulu. Sekarang tak berani buat dah. Rasa bersalah kat diri sendiri. Haha. Padan muka aku.


Kalau dah buat camni, jangan tanya kenapa lak kalau awek tu buat benda sama kat lelaki. Muhasabah diri.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^