tetamu kehormat

Tuesday, April 9, 2013

Tersentuh seketika

Tengah sedap melantak kat satu restoran. Meja penuh ngan makanan.

Kat meja sebelah ada satu family. Mak, ayah, anak dua orang. Yang sorang tu lelaki, kecik lagi. Duduk pun guna kerusi baby tu haa.

Sambil makan aku tengok la budak tu. Comel. Haha. Di tengah sedap melayan nugget. Dan pandai pegang garpu sendiri. Makan punya makan, tetiba budak tu suapkan nugget tu kat mak dia lak. Dia kecik lagi gigit pun sikit sikit jer.

Tersentuh kejap bila tengok. Kecik2 tapi dah menunjukkan sayang kat mak dia. Dah pandai dah. Aku? Tak tau setakat ni berapa kali je aku suap makanan kat mak aku. Masa ni la rasa nak balik je.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^