tetamu kehormat

Friday, March 1, 2013

Sama pulak

Cik adik bagitau.. Akak dia pun terkemalangan naik moto langgar tiang lampu. Masa? Malam aku terkemalangan tu jugak. Hehehe..

Nasib baik dia ok je. Lampu moto je pecah. Lampu moto gaduh ngan lampu jalan.

Takpe la. Satu lagi jadi pengajaran dan iktibar. Kemarin masa aku gi klinik tu ada gak sorang baru lepas eksiden. Cedera sikit kat lutut. Aku tak ingat sangat cerita dia. Yang aku ingat, dia bertembung ngan sebuah moto lain sebab kesilapan orang yang naik moto lagi satu tu. Dia baru nak pi kerja kalau aku tak silap.

Mungkin dia masih panik, terkejut atau tak tahan sakit. Nangis je kat wad emergency. Aku? Cool... Dapat lak misi cantik2. Ahahaha

Syukur sebab Allah masih selamatkan aku dari cedera lebih teruk. Takde orang lain yang jaga selain Allah. Insan yang sudi tolong tu pun, dengan izin Allah.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^