tetamu kehormat

Tuesday, March 5, 2013

Memanfaatkan peluang

Bila dah dapat baucer buku RM250 tu, selagi tak guna tak tenang lagi. Walaupun benda tu valid sampai bulan mei. Oleh yang demikian, aku ngan kengkwan bersama sama bergerak menuju ke kedai popular di ipoh parade dengan satu tujuan dan iltizam yang sama, habihkan baucer buku. Bukan selalu dapat peluang camni. Hehe.

Mula2 aku dah plan nak beli komik je. Tapi mengikut kata kata cik adik, beli buku agama, buku yang bermanfaat. Ok kali ni aku ikut cakap. Hehehe.

Pening gak nak cari buku yang betul2 berguna untuk aku. Memang semua berguna, tapi nak pilih la jugak sebab aku nak spend RM200 je. Lagi 50 nak rembat barang lain. Tapi ada lajugak terselit sekeping buku humor. Mesti maa. Aku memang suka baca buku2 yang ada unsur2 kelucuan dan ketertawaan. Kena la senyum selalu. Walau hati sentiasa murung, mulut kena sentiasa senyum. Orang lain tengok aku gumbira je memanjang. Aku? Hehehehehe

Dah habih setel, dapat lak 50 baucer popular. Takpe aku simpan dulu. Kot2 nak beli stationery ke.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^