tetamu kehormat

Saturday, March 2, 2013

Kuda putih ku

Arini baru aku pi tengok moto aku. Tu pun sebab nak kuar makan. Huhu sedih sat tengok beliau. Nasib baik rosak coverset je.

Coverset lampu depan - pecah

Cover depan sebelah kanan - pecah

Hujung mudguard depan - calar

Handle bengkok sikit

Baru aku ingat masa tumbang tu moto aku terhantuk kat susunan batu bata tepi jalan tu. Memang pecah laa. Alhamdulillah yang kena kepala moto bukan kepala aku.

Dah riki kat internet nak cari harga coverset. Nak pi kedai tak larat lagi. Takleh nak genggam handle moto. Tadi pun suruh member yang bawak.

Hmmm.. Baru berapa ari aku pakai moto sendiri dah ada masalah. Dugaan...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^