tetamu kehormat

Saturday, March 2, 2013

Demi mu kuda putih


Baring2 kat katil, ingat nak tido. Mengantuk je rasa. Tapi ntah berapa lama aku baring je takleh gak nak tido. Fikirkan pasal moto aku. Hehe

Bangun jap, online, search harga untuk coverset. Tak jumpa. Last2, aku tengok tangan aku, aku cek duit, ok. Stat moto, pi kedai modenas. Nasib baik la dekat je. Bincang2 sikit, ok ssetuju dengan harga.

Skang, selamat bertukar coverset bahagian depan. Sayang lak sebab takde sticker ori kriss. Tapi takpe la. Putih melepak habaq hang.

Lepas beberapa jam, setel. RM135 selamat dikorbankan. Kalau aku tak tukar rasa kesian lak bila tengok. Takpe laa. Dah suratan takdir kot. Lepas ni, jimat duit, bawak moto lebih berhati hati. Baru la aku rasa camna kawan2 aku kuarkan duit nak repair moto la, kereta la. Sebelum ni tau pinjam je. Skang dah tau camna cabaran dia.

Lepas ni nak kena register lagi sekali sebab nak dapat sticker IPG. Sticker lama takleh selamatkan.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^