tetamu kehormat

Friday, March 1, 2013

Burger Monsterrrr

Gambar dicilok dari fb ali kimi

Dengar nama memang gempak habaq hang. Hehehe. Lokasi, sebelah bangunan Billion, Medan Gopeng. Tempat dia memang terpencil sikit. Warung burger dia pun baru bukak.

First time makan kat sini, dibelanja oleh ayah member aku. Bedal la burger tiga tingkat (triple). Bila burger dah mai, tu diaa otak terus pikir abih ke tak nak makan. Dengan daging yang memang pejal, tebal, besau, cirit gak nak ngabihkan. Nasib la kapasiti perut dah di upgrade. Abih la jugak walaupun dah rasa nak muak.

Semalam pegi lagi ngan kengkawan lain. Sekali lagi bantai triple. Haha. Tengah menahan kesakitan lepas eksiden bleh lagi kuar makan burger. Ada gak kawan aku menunjukkan muka penyesalan bila order sampai. Sebab dia pikir daging burger tu macam daging burger biasa. Siap pass kat orang lain nak suruh abihkan.

Pendapat aku ngan tempat ni, kalau pasal kenyang memang kenyang. Sape tak kenyang aku tak tau kapasiti perut dia besar mana. Daging dia memang padat dan pejal. Tapi yang aku tak suka, cepat rasa muak bila makan. Tak tau la sebab kenyang, atau sebab daging, atau sebab sos dia. Tapi lain orang lain citarasa. Kot2 orang lain bleh bedal begitu sahaja tanpa ada perasaan.

Aku ingat nak ajak mak ayah aku datang Ipoh satu ari nanti. Dah senaraikan tempat2 aku nak bawak deme jalan2. Hehe. Adakah tempat ni tersenarai. Cheq nak pikiaq dulu.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^