tetamu kehormat

Saturday, March 2, 2013

Apakah yang terjadi?

Kalau beberapa hari ni kecoh pasal pencerobohan di Lahad Datu. Sampaikan dua orang ahli komando dah terkorban demi tugas mempertahankan negara. Memang menyayat hati.

Malam ni dikejutkan lak lagi ngan berita terbaru. Tak tau sahih atau tak. Tapi ada kawan aku update dalam fb, family dia bagitau dah terdengar bunyi tembakan di Semporna pulak. Dah merebak ke tempat lain lak ke?

Kat internet memang pelbagai spekulasi timbul. Apa pun, marilah kita sama-sama doakan agar negara kita terselamat dari segala bencana dan pencerobohan. Tak kira la kita duk kat mana, agama apa, bangsa apa, yang penting doa kita demi kesejahteraan negara. Kita takleh nak tolong askar2 tu masuk hutan, kita tolong dengan senjata yang kita ada - DOA.

Semoga semuanya selamat.

Ya Allah lindungilah kami rakyat Malaysia. Lindungilah negara kami. Selamatkanlah penduduk Sabah.

Aku harap benda ni selesai cepat. Sabah tu dah macam negeri kedua aku.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^