tetamu kehormat

Friday, February 15, 2013

Urus wang tu penting

Setelah sekian lama penantian yang bagaikan satu penyeksaan, akhirnya ari ni berakhir lah penantian tersebut. Haha. Elaun kesayang dah masyuukk. Sebelum ni asyik bising kat fesbuk pasal elaun tak masuk lagi. Arini kurang sket. Semua dah bizi berkerjasam melawat saudara ATM yang terlantar di pusat2 membeli belah. Rasanya arini gak 'doktor' dia rawat.

Elaun. Walaupun free takleh nak sukati joli. Jumlah bukan la banyak sangat. Banyak masa terima je. Tapi kena beringat tu untuk 6 bulan. Awal2 dah sedia list benda2 nak dibayar. Adeh. Sakit perut jap bila kira belen elaun untuk keperluan lain. Especially, tiket flight balik cuti.

Arini aku dah terkesima sebentar. Dalam masa 4 jam, harga tiket naik RM1++. Aduyai...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^