tetamu kehormat

Monday, February 11, 2013

Midnite futsal

Adeh..ponat..huhu.. Dah sebulan lebih baru terbukak balik hati aku nak main futsal malam. Dah boring sangat tak tau nak buat apa. Member2 semua pakat balik ramai2. Mentang2 la cuti seminggu. Tinggal la kami yang di seberang lautan. Kasut futsal aku takde. Macam biasa bantai je kasut joging yang pada hakikat hikayat hidupnya sebenar dihasilkan untuk bermain badminton.

Tapi sampai sekarang aku rindu kat kasut Yonex yang aku beli cuma berharga RM90 (tak tau la ori ke tak) tapi pakai memang layan. Dua tiga jam terlompat terkinja tapak kaki tak sakit. Tapi sayang ia hanya tinggal sebuah kenangan silam.

Lama tak update blog. Hehe. Sebab dalam proses mula untuk menggunakan Windows 8. Best woo pakai windows ni. Aku rasa senang sket nak cari barang. Pastu aku rasa laptop aku laju cikit bila buat kerja. Orang kata 'tiles' dia kat start menu tu mengelirukan. Bagi aku, ok je..Sebab benda tu sebenarnya lebih memudahkan dah bila tengok..fuuyooo...hehe.. Baru guna memang problem. Lama sikit, bleh melekat.

Dua tiga ari ni aku rindu kat family aku. Iye la orang lain bergumbira balik umah jumpa family. Kitorang sini bergumbira hanya bila berada atas court atau padang. Makan pun muka monyok... Aritu mak aku kata nenek aku tak sihat. Ermm. Sian nenek aku. Rindu sangat2 ngan dia. Walaupun dah tua, nenek aku baik je. Never2 marah. Tapi ada cara dia nak didik tanpa memarahi. Moga2 family aku baik2 je kat sana.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^