tetamu kehormat

Tuesday, January 8, 2013

Movie hari ini - CZ12

Beberapa jam yang lepas aku ngan geng sesumpah kungfu aku gi merayap kat aeon station 18. Niat? Ada orang belanja tengok wayang. Hehe. Aku bab2 dibelanja ni on jek. Kitorang pilih citer CZ12. Alaa citer bespren aku masa sekolah dulu, Jackie Chan. Ni sebab support member la sanggup pi wayang tengok citer ni. Haha..


Bagi aku, citer ni takde yang patut dikutuk. Memang best. Dengan lagak ngeri dan seram dan kecut perut, ada lak unsur2 humour, memang tak boring. Kejap2 kagum, kejap2 gelak.

Kalau nak bagitau jalan citer memang la tak best kalau belum tengok kan. Haa. Aku pun tak tau la citer ni akan ada kat pawagam sampai bila. So sesapa yang tak tengok lagi bleh la segera melawat akak2 comel yang jaga kaunter tiket wayang tu dan beli la tiket untuk citer ni.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^