tetamu kehormat

Sunday, January 13, 2013

Demam oh demam


Kononnya hujung minggu ni aku nak berehat dengan aman dan tenteram dihiasi dengan kicauan burung dan deruman bunyi speaker layan movie2. Tapi apakan daya. Segalanya bukanlah kita yang menentukan. Virus selesema telah berjaya menyerang aku ari Jumaat lepas. Mereka telah meraikan kejayaan ini sehingga mengakibatkan aku demam panas sejuk (bukan sepoi2 bahasa ibunda) sepanjang hari. Nak buat apa pun tak larat dah. Nak beli nasik pun kirim kat member2 je.

Nasib baik la sekarang dah ok. Selesema je tak ilang lagi. Hujung minggu nak rilek sepuas hati, terpaksa la diupgrade dengan kerajinan aku nak makan ubat. Tu pun mak aku pesan jangan malas makan ubat. Kalau tak sah2 aku malas. Hehehe..

Harap2 la aku cepat sembuh. Sekarang dah start tugasan menimbun setiap masa tak kira ribut ke musim bunga. Memang jarang la nak dapat rehat cukup. Huhu.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^