tetamu kehormat

Tuesday, October 9, 2012

Selesai sudah UAK

Alhamdulillah UAK untuk dua subjek yang agak besssstt dah selesai. Harap2 la mr and mrs lecturer yang semak tu berhati mulia hendaknya. Aku pun tak pasti dengan jawapan aku. Mana yang aku rasa aku tau tu, aku tulis. Yang aku confirm, takde yang tinggal kosong. Hehehe..

Tengah duk exam aku kira tarikh, dan baru aku sedar yang sebenarnya dah dekat nak exam. Dah masuk bulan 10 dah. Pertengahan bulan 11 dah cuti. So......dekat sesangat la nak exam. Huwaaa.. Kecut urat kentut kejap...

Cabaran dalam perguruan makin banyak. Cabaran nak dapat kerja sudah tentu. Jangan senang nak kata masuk IPG je abih belajar dah kompom ada kerja. Jadi cikgu tu memang la. Tapi nak dipanggil posting betul2 jadi guru, memang sukar.

InsyaAllah i'll do the best for me and my family dan anak-anak. Orait. Adioss...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^