tetamu kehormat

Tuesday, October 23, 2012

Sabarlah sahabat

Kesian.. Sedih aku bila dia citer apa yang berlaku. Macam2 dugaan family dia tempuh. Adik beradik dia kecik2 lagi.

Aku tak tau dah nak cakap apa. Sekarang hanya mampu berdoa supaya family dia diberikan ketabahan untuk menempuh dugaan ni. Harap2 ayah dia cepat sembuh. Aku harap gak dia tak lupa pasal study dia kat ipg ni. Sekarang dah makin susah. Jangan sampai perkara2 camni mempengaruhi study dia dah la.

Tu je la aku nak cakap....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^