tetamu kehormat

Friday, October 26, 2012

Aidiladha 2012

Raya kurban tahun ni aku ikut Kimi balik umah dia. Biasala beraya di perantauan lagi. Hehe. Kena lak ngan nak exam memang tak sehappy yang dijangkakan.

Pepagi lagi belum nak pegi semayang raya dah ada korban sekor. Haha. Arnab kimi dah say goodbye. Kesian gak aku tengok. Dah semakin kurang arnab deme.

Masa takbir raya tadi tetiba terngiang-ngiang sora ayah ngan atuk aku tengah bertakbir. Tu dia... Sebak ati sat. Hehe. At least beraya ngan family kimi, dapat la aku ubat kerinduan.

Arini kenal2 sket ngan sedara mara dia yang lain. Pegi menziarah. Sudahnya perut aku rasa semacam. Terlebih kenyang. Tapi apa bleh buat dah sume makanan menarik perhatian nafsu mengketedarah aku. Bukan selalu dapat. Bantai habih..

Esok khabarnya ada korban. Nak pi tengok la.





No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^