tetamu kehormat

Friday, July 20, 2012

Salam Ramadhan



Alhamdulillah. Allah masih mengurniakan kehidupan kepada kita dan sempat bertemu dengan ramadhan sekali lagi.

InsyaAllah. Sama-samalah kita manfaatkan ramadhan kali ni. Agar menjadi lebih baik. Aku harapkan ramadhan kali ni menjadi lebih bermakna. Walaupun syaitan dibelenggu sebulan, ada 11 bulan diorang guna nak melatih kita berbuat dosa. So jangan hairan la dalam bulan puasa ni ada gak kes jenayah.

Sekali lagi berpuasa di perantauan. Teringat masa zaman sekolah, semua ada kat rumah. Bersahur, berbuka sesama. Huhu sedih woo. Takpe la. Ni la cabaran dalam kehidupan.

Tu je lah aku nak sembang. Jangan lupa niat puasa. Jangan ponteng. Haha.

1 comment:

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^