tetamu kehormat

Saturday, June 30, 2012

Ready for the battle

Huh. Practice dah. Raptai pun dah. Sekarang ni, bersiap sedia untuk 'berperang' di atas pentas. Huhu. Seram sejuk gak walaupun dah ada pengalaman.

Raptai tadi agak tak best sebab ada beberapa masalah dari segi teknikal. Kengkadang bunyi gitar langsung takde. Kualiti bunyi memang tak memuaskan. Malam ni memang kitorang berserah pada takdir je la. Kalau masa perform tu tetiba ada masalah bunyi, memang dah nasib la gamaknya. Tak leh nak buat apa dah.

Aku harap malam ni semua berjalan lancar. Tak kira la menang ke tak. Yang penting kami akan buat yang terbaik. Penonton adalah yang utama.

Doakan je lah kejayaan kami ye. Memang kami tak kejar kemenangan. Tapi sape yang taknak menang ye dak? Hehe.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^