tetamu kehormat

Sunday, June 17, 2012

Dah mula dah

Haa.. Dah mula dah. Dah mula masuk semester baru. Dalm hati nak berubah menjadi lebih baik. Tapi tak tau la hajat hati tu tercapai ke idak. Semangat kenakalan tu tetap bersemadi dalam diri.

Semesterni banyak subjek baru yang nak belajar. Hadui. Result exam aritu lak tak kuar lagi. Esok kot. Ni yang buat aku cuak secuak yang mungkin. Tapi dah sedia dah kalau terpaksa repeat exam.

Tapi sekarang ni topik paling hangat ialah elaun. Mungkin lambat lagi elaun nak masuk. So terpaksa la berjimat cermat dengan duit bantuan fama. Tapi awal sem ni la yang nak beli macam2 barang keperluan. Kang elaun dah masuk mula la nak beli barang2 yang tak perlu.

Harap2 kali ni aku boleh la mengubah tabiat aku dalam kelas. Sebelum ni tak pernahnya nak fokus. Lecturer bercakap aku pun bercakap. Member main game aku pun main game.

2 comments:

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^