tetamu kehormat

Friday, May 11, 2012

Telefon bimbit guna bateri AAA

Telefon bimbit guna bateri AAA?? Tak mustahil. Haha. Kalau ada kat luar tu dah fedap sebab bateri henset selalu abih. Pastu ada yang selalu rosak. Nak beli bateri baru mahal la pulak. Boleh la guna henset ni. Tapi tak tau la masuk pasaran Malaysia atau tak. Puas aku cari takjumpa.


Telefon ape tu? Hehe. Ianya adalah Olive FrvrOn. 'FrvrOn' merujuk kepada 'forever on'. Hah. Telefon ni adalah produk keluran syarikat Olive Communications, satu syarikat pengeluar telefon bimbit dari India. Haa jangan main2. Syarikat ni gak ada keluarkan telefon android, netbook dan tak ketinggalan tablet PC. Sapa kata India tak maju??

Keistimewaan telefon ni, kalau bateri telefon kehabisan kuasa, and boleh guna bateri AAA sebagai sumber kuasa gantian. Tak kira bateri AAA jenama apa.

Selain tu, takde keistimewaan tambahan kat telefon ni. Ada FM Radio, paparan 1.5 inci, nada polifonik, dan beberapa ciri lain.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^