tetamu kehormat

Friday, May 11, 2012

Self stirring mug

Tengah aku dok menelaah buku sambil meneguk nescafe, aku termenung merenung mung. Eh bukan! Merenung mug nescafe aku. Tetiba aku terfikir, zaman sekarang ni macam-macam benda dah orang buat. So aku surf internet nak tengok kot2 adamug yang boleh kacau air dengan sendirinya. Kira malas nak kacau guna tangan la. Dan hasilnya, adalah seperti berikut.
Self stirring mug. Masuk bateri AAA, tekan butang, whirrrrrr....
Haa.. Tu dia dah wujud dah mug yang boleh kacau air hanya dengan menekan butang. Takde dah bunyik kletung kletang bila sudu berlaga ngan mug.
Kat tengah tu ada satu rotor yang akan berputar...trrrrrr
Hmmm. Aku baru terfikir nak jadi popular. Mencetuskan idea nak buat mug yang boleh kacau sendiri (self stirring mug). Tapi ada dah yang lebih bijak dah buat. Kempunan la aku... Wuuuu...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^