tetamu kehormat

Sunday, May 13, 2012

Oh ibu...


Assalammualaikum..

Dah pagi ahad dah. Ahaa. Lambat bangun lagi.

Almaklum la esok dah nak exam. Belajar sampai lewat pagi. Malam untuk berjaga, siang untuk tidur. Haha. Tambah lak aktiviti berblogwalking semalam. Lagi la terbantut. Tapi takpe. Semua tu, best!!

13 Mei 2012, Hari Ibu seluruh dunia. Kepada ibu-ibu, emak-emak, mama-mama, mommy-mommy, selamat hari ibu yusz ucapkan. 

Nak cakap banyak pasal hari ibu ni, yusz pun tak sanggup. Kang tetiba je yusz nangis, sape nak tanggung?? Hehe. Rindu kat mak aku. 

Okeh, yusz nak pegi tidur study dulu. Sebelum tu, nak buat pesanan sikit. Tak payah lah nak tunggu hari ibu baru nak kenang jasa ibu. Hari-hari kita patut kenang jasa ibu, hari-hari pun hari ibu. Jangan la tunggu hari ibu baru nak peluk cium ibu. Baru nak rindu ibu. Hargailah sebaik mungkin selagi ibu berada di sisi kita dan selagi kita berada di sisi ibu. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^