tetamu kehormat

Thursday, May 10, 2012

Cinta adalah segalanya???


Tu lah dia remaja zaman sekarang. Bila dah bercinta, lupa segalanya. Ada yang sanggup abaikan kawan demi cinta. Lagi teruk ada yang sanggup lari dari rumah. Tu pun demi cinta yang kononnya cinta sejati dari hati yang tulus suci murni sampai ke mati. 

Bila dah jatuh cinta, cakap kat pasangan seluruh kasih sayangnya dicurahkan kat pasangan dia. Tu la sebabnya sayang kat diri sendiri dah takde. Pastu bila ditinggalkan oleh 'yang tersayang', mula la meracau. Nak jadi superman terbang dari atas bangunan. Sebab rasa sayang kat diri sendiri dah takde.

Apa yang yusz merapu pun yusz tak tau. Rasa sakit hati bila ada kawan yusz bagitau, adik dia lari dari rumah ikut 'cinta sejati' dia. Kalau jumpa memang dua-dua kena la. Kena maki, kena kaki. Hehe. 

p/s: sekarang dah guna 'yusz' ganti 'aku'.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^