tetamu kehormat

Saturday, April 28, 2012

jatuh dah

Alhamdulillah. Arini Sekali lagi dugaan datang. Nasib baik sikit je. Aku terjatuh maoto mase kua dari tempat parking moto tuh. Huhu. Tempat tu gak ramai yang risau sebab pasir tebal. Takut2 terjatuh. Dan aku lah yang merasmikan kejadian tersebut.

Aku dah plan nak beli seluar jeans. Skang tambah lak ngan seluar slack Dah berlubang dah kat bahagian lutut. Lutut aku lak berlubang sket. Nasib tak sakit. Dah berejam dah darah mengalir lagi. Huhu.

Takpe. Inilah namanya dugaan. Lapar punya pasal aku keluar jugak nak beli nasik. Kalau sebab lain dah malas dah. Moto kawan lak tuh. Nasib baik la calar sket kat side mirror ngan foot rest.

Lepas ni kene la berhati2 bawak moto. Kat tempat camtu pun aku leh terjatuh. Kalau dah nak jadi tu, kat mana2, bila2 pun boleh.

*tak selesa ngan darah asyik meleleh je. huhu.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^