tetamu kehormat

Wednesday, March 28, 2012

Sticker ke betul?

Wah! Brader keter sebelah tu pakai brembo la.
*
*
*
*
Eh?? Pehal nih? Masuk simpang tak bagi signal. Buat malu je pakai brembo kalau tak reti nak bagi signal.

Terbayang lak, kalau la dapat slowtalk kat brader tuh.

**********************

"Bang, berapa abang beli sticker brembo tu bang?"

"Hotak lu sticker. Aku perabih duit pasang brembo betul ko kate sticker???"

"Oh yeke bang? Oh patut la kan? Abang dah perabih duit pasang brembo. Tu yang tade duit nak repair signal tu."

"Lampu signal aku ok je. Watpe nak repair?"

"Kalau ok nape tak bagi signal mase masuk simpang tadi bang? Kalau ade orang langgar keter abang bleh ke brembo tu selesaikan masalah? Ke abang ingat brembo tu tolong bagi signal?"

Hehe...

p/s: Aku bukan nak kutuk pengguna brembo. Aku tak suka kalau orang dah berlagak pakai keter mahal, tapi kat atas jalan macam tak reti bawak keter. Peace!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^