tetamu kehormat

Thursday, March 29, 2012

Sesuatu....

Hari dah larut malam. Yeke malam? Dah pagi dah wey. Huhu. Tak tau la nape takleh nak tido. Tetibe lak ingat kat mak ayah.


Pernah aku terfikir. Aku dapat elaun tiap bulan nak menyara aku sorang. Tu pun kengkadang tak cukup. Aku sendiri tak tau ape yang aku beli. Bandingkan lak parent aku. Camne la diorang bleh manage duit yang tak seberapa tu nak tanggung 1 family. Tu tak kira nak bayar bil lagi.


Kalau ade yang pikir benda sama tu, teruskan la berfikir ye.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^