tetamu kehormat

Friday, March 30, 2012

Baucer oh baucer


Hehe.. Semalam dah dapat baucer buku RM200. Rasa bangga diri jap. Riak ngan takbur pun join skali. Sanggup beratur semata2 nak amik tu.

200?? Ape nak beli eh? Kononnye dah plan barang2 yang nak dirembat setibanya diri di kedai buku nanti. Tapi hampeh. Dah amik barang banyak2 kira2 tak cukup lagi 200. Pastu tawaf ntah ke berapa belas kali, baru la tergerak ati nak melawat kaunter. Nasib baik beh beli kat kedai buku je. Kalau bleh gune kat mane2 sah2 setengah jam dah habih.

**nasib baik la takde baucer buku tiap bulan. Kalau tak mau masuk frame je baucer2 tersebut.

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^