tetamu kehormat

Saturday, February 18, 2012

Tinggal di tanah perkuburan

Tadi kebetulan tengok berita kat tv3. Berita tentang beberapa orang rakyat gaza yang terpaksa tinggal kat tanah perkuburan sebab kediaman diorang dah musnah.

Huhu... Sedih ati aku bila dengar.

Aku pun tak tau sampai bila agaknya perkara israel-palestin ni nak setel. Mungkin takkan setel sampai kiamat kot. Wallahualam..

Sama-samalah kita berdoa demi keamanan dunia, kebahagiaan saudara2 kita tak kira la kat mana sekalipun.

**kite biase dengar kalau kat tanah perkuburan musti seram sejukbeku kan..deme tinggal kat situ elok je.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^