tetamu kehormat

Thursday, February 23, 2012

Sudah ketentuan

Tadi aku talipon ayah aku kat umah. Tiba-tiba ada satu berita yang agak menyenak perut. Sorang kawan aku kat kampung meninggal dunia sebab masalah kesihatan.

Tak sangka pulak. Biasanya ada je dia lepak ngan aku kat kampung. Ati pun baik.

Cuti hujung tahun lepas je aku tak jumpa ngan dia sebab dah masuk hospital. Asma menyerang. Arini, dia dah pergi menghadap Ilahi. Rasa sedih gak.

Memang lah. Ajal maut ditentukan Allah. Kita tak leh nak buat apa dah kalau dah sampai masa. Aku doakan agar roh allahyarham dicucuri rahmat. Al-Fatihah.....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^