tetamu kehormat

Wednesday, February 8, 2012

Pikir la sikit

Haishh.. Atas moto pun nak bermesra. Kalau ye pun nak sangat belai membelai jangan mase moto tu gerak. Kalau eksiden naya je. Yang pompuan seronok peluk dari belakang, yang lelaki plak bawak moto tak betul. Dah best sangat.

Runsing betui aku bila tengok ade yang buat camni. Dah tu tak malu lak pengguna jalan lain tengok diorang. Haha. Tu tak tau lagi dah kawin ke belum.

Kalau dah bawak moto atau keter kat jalan tu jangan la buat mende tak senonoh. Kang silap aribulan peluk divider lak. Kalau melibatkan orang lain, lagi la hangin. Kalau eksiden sendiri je takpe, dah silap sendiri. Dapat la 'hasil' dia.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^