tetamu kehormat

Wednesday, February 8, 2012

MyKad ku uzur


Huh. Demi nak renew mykad aku yang dah dimamah usia ni, terpaksa la merajinkan diri ke pejabat pendaftaran. Nak kuar pagi, tak dapat kebenaran pulak. Tengahari baru bleh lepas.

Sampai je kat pejabat pendaftaran, rase sebak menyelubungi diri. Nak nanges la rasenye. Punye la ramai umat manusia arini. Gi je kat kaunter, amik nombor giliran. Tu dia... Nombor 1412. Mase tu baru sampai 1333 yang dah berjaya meloloskan diri ke kaunter. So, ade 79 orang lagi nak kene tunggu.

So, sementara nak tunggu tu. Solat, pastu duduk kat kerusi menunggu. Ntah berape kali aku terlelap. Memang ngantuk kaw2. Kesian lak kawan aku dua orang ni terpakse tunggu aku.. Terima kasih sahabat....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^