tetamu kehormat

Saturday, February 11, 2012

Jagalah Kesihatan

Aritu gi temankan kawan aku buat medical checkup kat spital. Risau sebab dia selalu je sakit kepala. So, sebelum jadi ape2 baik pegi cek.

Kalau pasal bayaran, memang tinggi. Tapi demi kesihatan, duit pun tengah ade, bayaran tinggi bukan masalah.

Lepas buat scanning, alhamdulillah. Result nye menyenangkan ati kitorang. Takde ape2 yang berlaku. Dia ade migrain je. Kene jage makan la lepas ni. Hehe.

Pesanan aku kat semua, jage la pemakanan ye. Bak kate iklan2 kesihatan, mencegah lebih baik dari merawat. Bertindak sebelum terjadi sesuatu, bukan bertindak setelah perkara tersebut berlaku.

Aku lak jenis macam tong sampah. Segala benda aku telan je. Selagi benda tu halal dan boleh dimakan. Cik adik aku pun pening tak tau benda ape yang aku takleh makan. Kene lak dia takleh makan semua benda. Hehehe.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^