tetamu kehormat

Thursday, February 2, 2012

Cabaran guru

Bile buat aktiviti ngan bebudak prasekolah semalam, sekali lagi aku rasekan situasi yang agak mencabar tapi menyeronokkan. Susah gak nak tarik minat kanak2 untuk tumpukan perhatian. Tapi kalau diorang dah setat suke ngan ape yang kite buat, best woo.. Cepat je bagi respon.

Teringat lak aku mase kat tabika dulu2. Camne la cikgu aku bleh layan perangai menyetan kitorang. Hehe. Kecik2 dah jahat. Bile besar jadi budak baik!!

Mase buat aktiviti, tak berenti aku gelak tengok gelagat diorang. Geram gak tengok bebudak comel tuh.

Ade yang pendiam, ade gak yang banyak cakap. Huhu. Lepas ni kene banyak belajar lagi la camne nak ngajor bebudak.

1 comment:

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^