tetamu kehormat

Friday, February 24, 2012

Buah hati baru

Uhuk uhuk...Ehem....

Buah hati baru? Kekasih baru? Hehe.. Alhamdulillah.. Dah lame aku berkenan kat beliau. Lame dah aku cari yang miliki ciri camni.

Nak yang 'mengancam', jual mahal lak. Takpe la aku terima je yang simple2. Warna tu tak jadi ukuran. 

Sebenarnya lame dah aku rapat ngan dia. Dah beberapa minggu berdamping ngan aku. Saje je taknak bagitau. 

Lepas ni bleh la aku nak luangkan masa, buang boring ngan buah ati baru neh. Takde la rasa sunyi. Bleh lepaskan tensen.

Alhamdulillah setakat ni dia sanggup buat apa saja yang aku nak. Selagi dia bleh bagi. Takde buat perangai nak menggedik lagi.

Nak tau nama tak? Hehe. Nama dia ni pelik sket. Jarang korang dengar. Takpe la nanti2 aku upload gambar dia. Malam2 gini aku nak lepaskan tensen kat dia jap.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^