tetamu kehormat

Tuesday, January 3, 2012

Pertama 2012

Alhamdulillah dah dua hari aku selamat sampai kat ipg.. Cuti sebulan lebih rase macam tak cukup je. Hehe. Teringat lak kat pokok2 buah kat kampung. Adoi.... Rase nak balik umah lagi la. Best betul cuti, kene lak ngan musim buah. Makan lak takde nak risau. So, tumbesaran perut pun agak memberangsangkan sepanjang cuti nih.

Dua ari aku tido berbantalkan beg aku je. Daifnye.. Hehe. Bantal aku still dalam stor lagi. Pakcik penyelia tu pulak kate stor bukak ari ni. Tak tau la pagi atau petang. Aku pun tak tau nak buat ape coz semua barang aku kat dalam stor tuh. Sikit je yang aku bawak balik. Tu la rajin sangat nak letak dalam stor. Huhu.

Dah masuk semester baru, masuk ke era baru. Chewah. Zaman degree dah bermula. Tak mau dah nak sia-siakan peluang ni. Pointer mase exam aritu 3.06 je. Tu pun aku rase nasib je. Ngan ade satu assignment aku tak setelkan. Hehe. Dah balik umah baru teringat pasal ade assignment tak buat lagi. Hadoi. Nasib baik la aku still lulus. 

Okeh.. Nanti2 lah aku sambung citer ye... Nak susun balik barang2 yang aku bawak balik aritu. Dah dua hari, semua still elok dalam beg. Takde mood nak berkemas. Ehe.. Babai....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^