tetamu kehormat

Wednesday, January 18, 2012

Demam.....hukhuk


Adoi demam datang menyerang pulak. Selsema, batuk, bergabung tenaga membuatkan aku susah nak tido malam. Tapi dah tido susah lak nak bangun. Rase malas je nak datang kelas. Hehe..

"Tu la lain kali pegi la main ujan lagi. Minum ais banyak2 lagi afdal." kate mak aku...agak sinical di situ ye tuan2...

Skang ni lak aku jenis malas nak telan ubat2. Kalau sebelum ni, tak sihat sikit dah carik ubat. Koman2 pun panadol sebijik selamat aku telan. Skang ni sebagai pengganti ubat2 lain, aku bantai je strepsils ngan 100plus.


Harap2 la demam aku ni cepat sembuh. Dua tiga ari ni aku makan sume rase same je. Penat order tomyam, dah masuk mulut aku rase sup je. Orang lain bukan main kate sedap. Jeles pulak aku. Huhu...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^