tetamu kehormat

Saturday, November 19, 2011

Menanti ke pagi

Alhamdulillah. Proses mengemas barang dah setel. Sumer barang dah masuk dalam kotak. Penuh gak dua kotak ngan barang2 aku nih. Selebihnya ada yang aku tinggalkan dalam loker je. Susun elok2. Harap2 la cikgu yang guna bilik ni nanti bleh bagi kerjasama nak jaga barang aku. Nama pun cikgu kan. Mesti la bertanggungjawab.

Sikit demi sikit pelajar ipg ipoh bergerak balik ke kampung masing2. Makin tak sabar la aku nak balik. Esok lak kene sedia awal sebab bas nak gerak awal. So, aku buat keputusan tak nak tido malam ni. Nak layan perasaan. Hehe.

Teringat segala kenangan sepanjang semester 3 nih. Macam2 peristiwa. Huhu. Kenangan pahit manis semuanya ada. Gembira sebab sepanjang semester 3, banyak aktiviti dibuat bersama-sama ngan rakan2 sekelas. Dah macam adik-beradik sendiri.

Beberapa jam je lagi nak bersiap. Layan game jap. Hehehe....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^