tetamu kehormat

Saturday, November 19, 2011

Hitam

Hehe. Saje je buat entri pasal benda nih.

Tadi tengah sibuk kemaskan meja aku, baru perasan something yang aku memang perasan tapi tak brape nak perasan. Perasan!

Barang2 aku, banyak yang berwarna hitam. Bleh kate semua benda tak bernyawa milik aku berwarna hitam.


Tengok tuh. Mase beli aku tak pernah pikir pasal warna. Sebab aku rase itam je sesuai. Laptop, cooler, usb keyboard & mouse, mousepad, speaker, henset, external harddisk, notebook, keychain(kunci bilik), tak lupe kopiah. Hehe. Finishing meja tu pun warna itam. Tak masuk lagi beg laptop ngan...ntah ape lagi barang aku yang serba itam. Nasib baik henset 1110i tu ada warna putih sket. Pstu extension wire pun putih gak. Nak beli itam tak sanggup.

Teringat pulak ngan baju nike warna itam yang hilang mase nak balik cuti raya aritu. Dah la baju tu abang aku yang bagi. Aku pun suke pakai sebab simple but lawa. Masa tu aku jemur baju tu. Baru lepas basuh sebab nak pakai mase balik. Tiba2 bleh lak lesap dari ampaian. Puas aku cari kat tempat lain, hampeh. Kembar baju tu, warna putih, aku tak nak dah jemur suke ati. Sayang woo.. Pemberian dari abang tersayang hilang.

Jangan lak korang ingat aku layan black metal. Tak pun korang kate barang2 aku itam, ati pun itam kot. Haha. Itam tu tak la. Tapi setakat tompok2 itam tu banyak la kot. Sape kate aku baik? Sape? Sape? Aku nak belanja orang tu makan kat mekdi.

Hmmm... Lamenye nak tunggu pagi. Menanti terbitnya mentari. Hari2 terakhir sebagai pelatih pi pi ai es em pi (PPISMP).

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^