tetamu kehormat

Thursday, November 17, 2011

Di ambang percutian

Haha. Arini penat lagi. Tak tau ape nak buat kat asrama. Pagi tadi dah gerak gi Jusco Ipoh. Pusing seluruh JJ, pastu baru singgah nak makan. Lepas makan dah tak tau nak buat ape. Melekat kat tempat bolong. Alhamdulillah khatam 3 game tadi. Best gak main ari ni. Dah la orang tak ramai yang datang, kene lak ari bekerja yakni murah sket. Hoho.

Tak sabar aku nak balik nih. Pastu nak tengok anak sedare aku si Faheem yang montel. Berat mase lahir mengalahkan aku. Pecah rekod dalam family kitorang. Hehe. Abang aku rajin je mms kan gambar anak dia tu kat aku. Memang sengaje la nak buat aku tak sabar nak jumpa. Tapi sumpah aku rindu abang aku lebih dari anak die.

Malam ni nak sambung mengemas barang-barang kat bilik, nak bagi clear semua. Pagi tadi makcik penyelia asrama tu bagi peringatan suruh kemas bilik then bagi kunci kat ofis. Baik makcik!

Waaa... Taknak kemas barang. Nak balik terus.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^