tetamu kehormat

Tuesday, October 25, 2011

Urgghhh...bohsan!!!

Huh. Mengeluh je manjang. Boring gile tak tau nak buat ape. Ni la nasib duk jauh. Nak balik bukan senang. Tapi takpe. Belajar dari pengalaman.

Cuti seminggu, masuk kali ni dah 3 kali aku luangkan mase seminggu cuti kat hostel je. Memang kalau nak balik pun rase tak cukup. Baik duk hostel je. Nak gi jenjalan, duit lak takde. Kredit pun cik adik tolong topupkan. Ngee~ Dah jangan cakap aku tak tau malu. Malu memang malu. Tapi, kalau takut malu sangat, tak makan lak aku kang. lalalalaaa...

Mase terluang, aku isi sebaik mungkin dengan perkara2 yang menenangkan jiwa. Aku tak nak kacau orang lain. Best woo tido. Asrama pun sunyi senyap je. Kalau tak tido, pasang lagu kuat2, pastu lepak bilik kawan. Tak pun tengok movie then buat bilik macam kat cinema. Bergegar meja. Standard cinema la katakan. Memang tak lame leh jadi hearing problem.

Ade lagi satu hobi aku kalau boring. Pilih lagu, amik drumstick, jeng3. Ketuk drum yang invisible version la aku. Mase ni la terpikir nak kumpul duit. Nak beli electric drumset, pastu nak letak dalam bilik. Haha. Pastu bleh gaduh ngan roomate sebab menyesakkan bilik ngan bende tuh.

Feel macam main drumset yang sebenar

Kalau tak nak gaduh ngan roomate, bleh gak beli performance pad macam kat bawah ni.

Yang ni feel macam main keyboard lak

Haha. Merepek je banyak. Rega dah sama macam drumset biase. Kengkadang yang lagi mahal pun ade. Huh. Susah gak main drum nih. Takde can nak main kalau tak rajin pegi jamming studio. Takpe la. Sabor je la ye. Nak beli? Mane la aku nak meraban nak korek duit. Nak kumpul duit bebanyak. Selagi di alam PPISMP nih, tak sampai lagi kot hajat suci murni tuh.

So, peneman aku di kala cuti, drumtick kesayangan aku dari Zildjian. Kalau ZIldjian kate, 'Play with fire'. Aku dah langgar dan tukar 'Play with wind'.


Ntuk kengkawan yang balik bercuti tu, selamat bercuti ngan family. Yang senasib ngan aku stay kat hostel, ingatlah slogan 'Ini maktab kita yang punya!!'. Hehe.. Daaa~~

Jom kite layan video brader Vadrum kat bawah ni. ^^,

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^