tetamu kehormat

Thursday, October 27, 2011

Sayang ayah

"Ko ada duit lagi tak?"

"Ummm..Ada..sket.."

"Apesal yg ujung tu bunyik slow? Ade duit tak?"

"Ade.. Tapi tak cukup kot nak tunggu elaun bulan depan."

"Hmm... Bagitau je la tak cukup. InsyaAllah kalau tak esok, isnin depan bapak bank in. Berape nak? Seribu cukup tak?"

"Tak cukup. Nak lima ribu."

"Ok bapak bagi ko sejuta. Haha."

"Theheheehehee....."

Wargghhh... Ade tak area Ipoh ni yang sudi bagi aku keje sehari dua. Nak backup belanja aku. Hehe.

*Ayah aku tak tau aku selalu bangun lambat. Kalau dia tau, takde kot nak bank in kat aku.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^