tetamu kehormat

Wednesday, October 19, 2011

Little soldier...

Yeay!! Aku dah dapat anak buah..hehe.. Kakak ipar aku baru je melahirkan sorang baby boy ari ahad lepas. So, muncullah cucu sulung ntuk mak ayah aku..ngeh3.. Dah bertambah askar kat umah.

Orang kate kite kene ikut peredaran zaman kan? Takpe. Dengan era IT skang nih, aku nak tolong abang aku nak mendidik budak nih. Dah plan dah.

Ape dia eh?? Aku nak tolong wat fesbuk ntuk dia. Nanti bleh la ajar dia camne nak update status. Kot2 ade mase dia update, "Ngah mam ngan mak. Emm cedapnyee.." Tak pun, "Papa belikan caye mainan. Maceh papa."  Iye la kan orang2 antu fesbuk skang ni suke sangat update status yang terlebih up-to-date. Dah melampau2 dah. Penin aku tengok kat wall. Rase tak sanggup nak bukak fesbuk dah. Hehe. Kang kalau aku block kang naye je. Bak kate kawan aku, fesbuk dicipta oleh orang yang ade otak tapi penggunanya ramai yang takde otak.

Tapi aku risau lak. Kang tak pasal2 budak tu update, "Acu buli caye at umah. Nak nanges..." Kot2 ayah dia tengah bukak fesbuk, memang aku kene tibai. Tapi kantoi la dia bukak fb kat tempat keje. Hehe..

Sekian...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^