tetamu kehormat

Thursday, May 12, 2011

Happy Birthday!!!!!!......

12 Mei... Hehe.. Ari yg agak spesel ntuk aku, tapi lebih spesel ntuk orang tuh.. Apa dia??? Ari nih, cik adik kesayangan aku sambut hari lahir yg ke.......emm....tak nak la aku bagitau..hehehe.. Happy birthday to you...happy birthday to you...happy birthday my sweetheart....happy birthday to you!!! Malam ni aku tak leh nak wish kat dia. Iye laa duk asrama sekolah tak leh bawak henset pun.. So, aku juz wish dalam ati je la..kot2 dia bole dengar kata ati aku kan...hikhik..jiwang gile... Da tak tahan, aku lepas je dalam entri nih.. Tak puas ati kalau setakat wish bufday orang lain dalam ati je...huhu.. For my sweetheart....happy birthday to you.. Abg doakan syg dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, tercapai segala yg syg impikan.. Semoga hubungan abg n syg berkekalan sampai ke akhir hayat. Amin...

p/s: Entri simple je..sekadar nak meluahkan isi hati aku.. Da takleh nak pendam...hehe...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^