tetamu kehormat

Saturday, March 19, 2011

Pagi sabtu

Hiiyarrgghhh!!!!!........

"Woi!! Memekak je pepagi buta nih. Orang nak tido la bangang!"

Cilakak betui mamat nih. Pagi buta mende nya?? Pagi yg buta ke dia yg buta? Aku malas la nak bertekak pepagi nih...

"Hei sahabat... Pagi yg buta ke ko yang buta? Dah pukul seploh dah wei..."

Hehe... Sikit punye lembut bahasa yg aku gunakan...lembut kan? Lembut tak??? Kankankan. Nasib baik la aku terkenangkan budi dia kejutkan aku subuh tadi.

"Hah??!!... Woih..ngape tak kejut aku dari awal..."

Haduiiii.... Kalau la ada kayu kat tangan aku nih, mau demam budak ni aku pukui.. Nasib baik yg ada kat tangan aku ni encik henset.. Hehe....

Masuk lak member aku lagi sorang......"Man, jom pi pekena roti canai.."

Hah? Adeh...tetibe laak perut aku jadik lapar... nak gi bedal roti canai jap. Rempit lagi la lepas nih. (Acah je... Tak elok merempit bai...)

So, gua chow dulu ekk... papaiiiiiii.........................

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca..
Sudi-sudikanlah follow dan komen..
Anda semua memang baik.. ^_^